Uppdatering 2021 04 06:

Nu är problemet med vår app i iphones löst!
Hämta en uppdatering av appen Mobilresa om det inte görs automatiskt i just din iphone. I nyare versioner syns det under appen att det behövs en uppdatering, senaste versionsnumret är 4.2.3.

De som testat att köpa biljett under problemtiden har fått beloppet reserverat från sitt bankkonto. Dessa pengar är endast reserverade hos banken och kommer att sättas tillbaka på ditt konto automatiskt. Detta kan ta upp till fem bankdagar, det är olika från bank till bank.

Välkomna!

 

Uppdatering 2021 03 31:

Android-telefoner har inte problem med appen! Har ni en android telefon och vår app så kan ni köpa biljetter som vanligt!
Problemet gäller iphones och vår leverantör håller på med en uppdatering för att snarast få ordning på problemet.
Vi tackar för ert tålamod!

 

2021 03 30:

Tyvärr går det inte köpa bussbiljett i vår app (Mobilresa) för tillfället.

Vi beklagar verkligen detta, vår leverantör arbetar med problemet med högsta prioritet så vi räknar med att det ska lösa sig snabbt.

Under tiden detta teknikstrul pågår ber vi er vänligen att använda de andra betallösningarna som finns, förköp i vår webbshop (om ni har ett busskort), på busstationen eller köp direkt på bussen. På bussen kan ni även köpa ett busskort för 25:- och fylla på det med önskad produkt, antingen direkt på bussen eller hemifrån i vår webbshop.

Välkomna!